Czynne:
Poniedziałek – Piątek w godz 8.00 – 16.00
Sobota - Nieczynne
W sezonie wymiany opon
Poniedziałek – Piątek w godz. 8.00 – 17.00
Sobota w godz. 8.00 – 13,00
|
POGŁĘBIANIE NOWEJ OPONY
Wykonując pogłębienie nowej opony pokonujesz dodatkowo o 25% kilometrów więcej , przywracasz pełną przyczepność z zachowując bezpieczeństwa jazdy , oszczedzasz paliwo.
Zalecenia dotyczące pogłębiania opon Michelin
Dobry momentem na pogłębianie bieżnika opony jest moment gdy pozostaje 3 mm rzeźby bieżnika. W tym momencie pogłebienie zostaje wykonane bez jakichkolwiek trudności
1 - Profil oryginalny 2 - Dno rzeźby bieżnika 3 - Wskaźnik minimalnej głębokości - TWI 4 - Wskaźnik głębokości pogłębienia bieżnika 5 - Profil pogłębiony 6 - Profil do zużycia przed pogłębieniem 7 - Grubość gumy do pogłębienia 8 - Grubość gumy do zachowania
- Parametry pogłębiania podane w dokumentacji Michelin są wartościami teoretycznymi. Zalecamy sprawdzenie grubości pozostałego bieżnika w miejscach jego największego zużycia. Obecnie większość bieżników pozwala na dokładne zmierzenie i ustawienie długości ostrza
- Wyposażenie: do pogłębiania opon, należy stosować wyłącznie zalecane ostrza zgodne z dokumentacją techniczną Michelin.
- Uwaga: zachować minimum 2 mm między dnem rzeźby bieżnika pogłębianego i warstwami opasania opony; zbyt głębokie pogłębianie może prowadzić do przedwczesnego uszkodzenia opony. Pogłębianie nie jest zalecana, jeżeli bieżnik posiada wyraźne ślady poważnych uszkodzeń (nacięcia, przecięcia itd..)
|
BIEŻNIKOWANIE
Bieżnikowanie jest procesem produkcji identycznym jak produkcja nowej opony Posiada nastepujące zalety:
- Osiągi,przyczepność i bezpieczeństwo pracy jak w nowej oponie
- Jakość wykonania jest realizowana wyłącznie na karkasie Michelin
- Istnieje szeroki wybór rzeźb bieżnika
| |